If you look around the whole world's coming together now

publicerat 2010-11-26 klockan 14:41:22



Dags att dra ut i skogen igen, det vill säga en liten dunge vid simhallen. Carl och Björn ska visa oss hur man gör upp eld!
Gud så spännande det kommer att bli :-D höhö.. Jag kommer inte kunna röra mig så mycket kläder jag har på mig alltså..
Sen ska mamma och pappa på julfest, så jag ska ta och julpynta och baka lussekatter tills då de kommer hem! :)
Skulle egentligen gjort bullar till klass-fika idag, men jag åkte ju aldrig till skolan .. hihi *busigt*
nä nu måste jag sticka. Att cykla till simhallen i slask är inte lätt! kiss♥

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- have fun!

2010-11-26 @ 16:17:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0