I'm sorry I'm not straightfoward, but i can say it to you in my dream

publicerat 2010-11-26 klockan 12:20:29



två bilder från gårdagen, hann inte ta fler innan mobilen krashade. ja, krashde. stängde av sig ntrots att den hade batteri -.-
Trots vissa problem så var gårdagen så jäkla perfekt! (började med att jag glömde ta med legget, så det var bara att cykla hem i kylan
igen och hämta det..) Förfesten fylld med dans till hackande musik, världens bästa människor och rökning i kylan. Alla var ute och kissade
eftersom dörren till toan var helt fuckad, och vi blev lite splittrade under några minuter när vissa hade väldigt brottom till Loft. Vi
hittade självklart varandra på dansgolvet där vi dansade skiten ur allt och alla :)) något jag inte förstår är vad som hände med
Oscar-statyetten som skulle delas ut? :( jag menar, jag skulle ju lätt ha vunnit den... 8-) Kvällen slutar med ett snöbollskrig mellan
Hilda och Carl innan jag följer Carl dit han skulle sova innan jag cyklar hem. ♥

ps. Jag klarade att cykla onykter i en dm snö från katedral och hem utan att att över huvud taget trilla! Det kallar jag stabilt :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lägg ut på face ! :D

2010-11-28 @ 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0