she's just a girl that thinks that i am the one, but the kid is not my son

publicerat 2010-11-14 klockan 01:50:07



tre bilder från mårten gås förra året

vi blev aningen fler i år, från 9 till 15. Det har nog aldrig suttit så många här på en och samma gång tidigare :P  Trevligt var det i alla fall! Det såg ungefär likadant ut i år fast jag hade min svarta klänning på mig, också lånade jag min systers tant-kofta och såg fabolus ut, men har ingen bild på det på denna datorn. Men jag ska till farmor  och göra julgodis omtvå veckor, så jag får se till att skaffa dem tills då! Nä nu måste jag krypa ner i sängen, jag är verkligen inte gjord för att vara vaken klockan två på natten (då jag är mer eller mindre nykter iaf) så här säger jag adjö! :)♥

Kommentarer
Postat av: laila

God morgon : ) Händer idag då?

2010-11-14 @ 11:15:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV: Jo, fast jag gillar när det är ite svårt att matcha, så man får utmana sig själv lite.



Usch för snöslask. Jag skuklle vara ganska nöjd om det låg ett vitt täcke över Sverige från det att jag kommer hem till det att jag åker tillbaka till England i januari. Och helst bara -5 eller något såntdär.

Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-11-14 @ 14:20:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Gaah, börjar dregla när jag ser den mittersta bilden! Ser otroligt gott ut! =)

2010-11-14 @ 15:43:01
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0