today is the day, can you feel it?

publicerat 2010-11-28 klockan 12:37:32

Klara och Fanny igår
Jag satt helt mätt och belåten, så kommer fanny och tvingar ut mig ...eller jag gjorde väl kanske inte så mycket motstånd precis ^^ Jag ångrade inte att jag följde med en sekund! Vi hade fest med Klaras klass (som visserligen inte slår min klass) och hade kanonkul (4/5 toast). Vid tolv-ett tiden bestämde sig jag och Fanny för att se om vi kom in någonstans . Typiskt nog var det 25-årsgräns så att killarna vi trodde skulle vara vår biljett in kom inte häller in! x) Efter det gav vi upp och vi gick till bussen. Tänkte tjecka av läget i lokalen innan jag stack hem. Det visade sig att Klara och några till blivit inlåsta av garageporten! När polisen kom fick jag panik och cyklade hem där jag åt en chickennugget, två lussebullar och en kopp te. Mamma och pappa lär ha vaknat ^^ När jag legat i sängen en timma bestämmer jag mig för att gå ut och hämta en flaska med vatten, och göra ett tappert försök att undvika den hemska vin-fyllan. Drack några klunkar och trodde jag skulle spy. Huvudvärken slog mig som med en spade i huvudet. Sorgset lade jag mig i sängen igen och trodde att morgondagen skulle bli ett helvete. Sen vaknar jag upp och allt är precis som det ska vara. Mamma ringer och säger att de börjar äta utan mig och jag säger att jag inte kommer ut till huset idag. Lovelur♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha, det låter härligt det..xD

2010-11-28 @ 12:46:24
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0