allt var svävande men nu så ser jag klart, mina minnen har mig

publicerat 2010-10-30 klockan 11:48:37


klicka på bilden för att komma till en blogg med miljoner av andetagstagande bilder som denna, de flesta på samma tös, nämligen ägaren till bloggen Molly. förstår inte hur hon kan ha hållt sig så utanför rampljuset så som hon gjort

Dagen blir en blandning av svensk musik, energidryck, en varm säng och underbara amerikanska serier :) Kanske ska följa med pappa och köpa ny dator också om han kommer hem snart! Vill egentligen sjunga också. Skulle inte Staffan och Lykke befunnit (befinnit? stavning..?) sig två steg utanför mitt rum hade pianot redan varit påslaget. +staffan lade sig på mina hörlurar så att jag inte kan sitta och bara spela :'( får be pappa köpa nya åt mig när vi ändå är i en elektronikaffär sen :) senareeo

Kommentarer
Postat av: Inas

Fin blogg!

2010-10-30 @ 11:57:22
URL: http://isoliman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0