as long as you love me

publicerat 2010-10-30 klockan 15:49:12



har övningskört lite med pappa nu. Vi körde bort till samarkand för att köpa en dator till papsen, så det blev en jädra massa tränande på parkering ^^ Nu sitter jag med en anisktsmask som luktar bajs i ansiktet och jag känner mig urfånig eftersom jag inte kan röra ansiktsmusklerna normal och får typ tix.. För er som vill känna likadant: Blanda en sked mjölk med en sked gelatinpulver och micra i 11-13 sekunder max! snappt upp i ansiktet och låt det sitta i 20 minuter innan du peelar bort den :) lycka till! ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria Eklund

härlig blogg du har:)

2010-10-30 @ 20:35:12
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0