at first i was afraid, i was petrifyed

publicerat 2010-10-04 klockan 14:14:32



berättelsen om det försvunna kaffepaketet:
Jag satt i min ensamhet och räknade matte, då jag fick världens kaffeabstinens, men då jag öppnade skåpet så fann jag till min förtvivlan att kaffet var slut. Besviken och ledsen satte jag mig vid matteboken igen. DÅ kom jag på, jag hade ju gömt undan ett kaffepaket någonstans i mitt rum. Varför vet jag inte.. Så i hopp om att finna paketet sprang jag in på rummet och började leta. Efter flera minuter så hade jag fortfarande inte hittat den, så jag slänger mig i sängen av utmattning. Självklart slår jag i huvudet i något hårt. Vad är det då, om inte mitt kaffepaket!? :D rätt så nöjd faktiskt!

Lisa ♥ Kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0