i set my clock's early cause i know i'm allways late

publicerat 2010-10-16 klockan 19:11:04

ms. banana ville att jag skulle ta och göra en uppdatering på renoveringen av huset. Inte helt fel med tanke på att det var en månad sen sist! Så här är det. var beredda på ett jäääkligt långt inlägg!

köket:

före



just nu


köket (från andra sidan) och köksentrén:

före


just nu

kommentar: nej, vi är inte världens mest organiserade familj...

vardagsrummet:

före


just nu

kommentar: det kanske ser lite dumt ut att vi bara tapetserat bakom elementen, men vi var tvungna att få dit elementen på en gång för att få in värme i huset. Jag lovar, resten av "väggarna" ska också få tapeter på sig!

entrén:

före


just nu

kommentar: jag älskar att vi redan dekorerat med blommor xD

wc'n:

före


just nu

kommentar: aningen mer diskret kakel.. Mamma och pappa diskuterar att ersätta det röda taket med limefärg. Min tvivel är stark mot detta, och jag kommer göra allt vad jag kan för att motverka det.

mammas och pappas:

före



just nu

badrummet:

före


just nu

kommentar: vi tar upp golvet eftersom vi ska lägga golvvärme

mitt rum:

före


just nu

kommentar: färdigisolerat, bara att sätta dit nya väggar så!

Som ni ser så kämpar vi på som alltid. Sakta med säkert som man säger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0