jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns

publicerat 2010-10-17 klockan 10:11:15



fräsha bilder
ph1: ?
ph2: av mig

Diggar att alla mina grannar har för persiennerna. Inte undra på med tanke på hur solen lyser in såhär på morgonkvisten. Vaknade för en timma sen och har sen dess hunnit göra världens godaste kaffe, ätit en macka och en bit toblerone(♥), prata med föräldrarna om livet, universum och allting och skriva lite här på bloggen. Idag måste jag dedikera all min tid till fysik och eventuellt lite historia också :'( Vet inte vad det är jag ska kunna i historia och det jag ska kunna i fysiken är omöjligt.


(Måste säga att jag ÄLSKAR höstens väder hittills.. eller ah, den senaste veckan av hösten i alla fall ^^ Iskallt och solklart.
Helt totally u n d e r b a r t :–* )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0