just a stranger on a bus, trying to make his way home

publicerat 2010-10-27 klockan 21:41:39



Juste, glömde lägga upp min bild från tidningen! Asså seriöst, vad har smp för fotografer egentligen? Jag gick lugnt in och satte mig i salen och väntade på att provet skulle börja. Då hör jag en jädra massa klickande utanför dörröppningen, och där finns en gigantisk superkamera med en snubbe bakom som tar en bild på mig. Eftersom jag är helt förvirrad och inte fattar något slänger jag ett rodnat léende till gamlingen och fortsätter titta på mina papper. Strax innan provet börjar springer han fram till mig och frågar efter mitt namn eftersom jag kanske skulle komma med i tidningen. "Blomkvist med K eller V?" frågar den aningen stressade gubben (K eller Q brukar normala fråga). Jag sa som det var och han försvann igen. Fan vad skoj att folk fotar mig när jag är stressad och har min "dålig-hår-dags-knut" mitt på hjässan (Y) Som tur är (eller kanske skicklighet från fotografens sida?) täcks denna av skylten på dörren :) feeling good. yeah. Anledningen att jag kom på detta först nu var då min söta farmor först tvingar mig skicka en bild till henne för att hon ska få se sitt barnbarn i tidningen och för att sen kunna stoltsera med den för sina tantkompisar! Hon ringde mig precis och berättade vad söt jag var trots mitt hår. Tänkte ta detta tillfälle i akt och passa på att säga att jag älskar min sötfarmor mest i hela världen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0