om du var ett regn skulle jag varit hav och land

publicerat 2010-10-08 klockan 16:33:57



Skamligt att det dröjt ända tills halv fem innan jag lagt ut ett inlägg, men sådär är det ibland. Och sämre lär det bli. Nu åker kör jag till mormor och morfar (Askersund) tillsammans med pappa! Mamma får åka i bilen som Staffan kör då hon är livrädd för att dö. På riktigt, fråga henne själv. Det vore ju typiskt att dö dagen innan sin födelsedag lixom. Aja, såhär såg jag i alla fall ut idag, på tal om inget annat.
Grått linne - monki || halsduk - Coop forum om jag inte minns helt fel, det var evigheter sen || kofta - ? || halsband - bikbok || mössa - mormor (blev utlånad till björn över helgen och undrar om jag någonsin kommer få tillbaka den..)

ps. Eniro.se är jättekonstigt. varför förstör man ett vinnande konsept? :S ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0