stand by me, nobody knows where we're gonna go

publicerat 2010-10-01 klockan 08:57:01


via parisheroinstars

HEMLIGHETSMAKERI. nej skojjar bara, sånt skit håller inte jag på med. Fan vad jag diggar katten på bilden♥
Imorse vaknade jag 6.45, gjorde frukost åt familjen sen cyklade jag till skolan. "Du får inte komma in än....(jag trodde att jag skulle få dampanfall då klockan var kvart över sju) ...fast det är ju å andra sidan bara 2 minuter kvar så jag antar att jag kan släppa in dig" Snäll tös. Någon ung kvinnlig lärare av något slag. Snällt. Så jag sprang till arbetsrummet och kände att jag var så olydig jag kunde vara. Vet inte om jag kanske borde ha sjukanmält mig? Men Marcus får ha överseende. Om han nu ens tagit närvaron? han är så vilsen den lilla pågen..
Jag hållar förövrigt på att packa. Jag har ingen koll alls på vad jag bör ha med mig. Springer runt och prövar kläder hit och dit, kan inte bestämma mig. Och dessutom har Sara tagit "rullväskan" till Berlin så jag måste bära runt på all packning.
Jag anser att det är synd om mig så jag packar lätt.


arbetsskada: Efter att ha skrivit ett tiosidors samhällsarbete med maja så har jag fått en psykisk skada. Ett tix typ. Då det har hänt att man inte lyckats spara ett word-dokument ett antal gånger så har jag fått reflexen att trycka Ctrl + S efter att jag skrivit ett stycke. Detta har jag sen fört över till bloggen vilket är jävligt störigt eftersom jag inte kan spara ett inlägg på samma sätt. Jättefult. Nästintill pinsamt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0