to all your friends you're delirious, so consumed in all your doom

publicerat 2010-10-07 klockan 18:33:12



nästan allt av all den skit jag köpt idag :) Spenderade nästan tusen kronor, vilket inte är mycket per sig men det stiger ändå lite över min "torsdagsshoppingbudget". När nästan all shopping var över så hade jag gått igenom i stort sett var enda liten affär i växjö, då jag kommer på att mamma fyller år på lördag. Eftersom jag knappast kommer att ha tid för presentshopping imorn så blev jag tvungen att hitta något idag. När jag tvingat tanja genom 10 affärer till så ger hon upp och jag hittar min väg till lagerhouse. Där hittades koppen, boken och muffinsformarna som ni ser längst upp till vänster :) Jag ska självklart inte ge det till henne sådär utan baka muffins i formarna först, och sen ge henne "den perfekta fredagskvällen" då hon inte ser på tv, eller film, eller något socialt utan bara degar i sin säng med böcker. Och dessutom tog hunden sönder hennes bästa kopp i förrgår, så det passar perfekt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0