where there is love, I'll be there

publicerat 2010-10-15 klockan 11:57:54



det är något som är annorlunda att äta hemma mot att äta på ws. Jag kan inte sätta fingret på det....

Ibland är det tur att man inte har en pojkvän. I glaset på bilden finns det äppeltsatsiki. En hel vitlöksklyfta. smaskens. Min bror kände lukten av den ända ute i vardagsrummet.. Men jag kör på alla huskurer jag kan. Honungs- mjölk, vatten och the, citronte, grönt te, alla andra sorters te också. Citronklyftor. Glass. Ingefära. Det sägs att i Finland så tar man en fyra vodka, kanske något att försöka sig på? hihi^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu vill jag ha ost.

2010-10-15 @ 18:19:40
URL: http://heddat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0