wild horses, i wanna be like you.

publicerat 2010-10-15 klockan 20:25:49



Dagens outfit:
|| dunstrumpor och raggarsockar(inte med på bild)|| mjukisbyxor || linne - GT || jägartröja - helly hansen || halsduk-mormor ||

OTROLIGT smart av Idol måste jag säga. Eftersom de nu sjungt lagom mycket av varje låt så slipper man sitta där och uggla i två timmar! Det blir påppkorn och någon film iställen :) Stackars mami har fått migrän, så jag får inte vara för högljudd. Inte för att jag kan det med tanke på mitt egna tillstånd. Tror ändå att jag börjar se ljuset i tunneln.. fast det kan ju vara en lampa iofs. detdär med metaforer är inte min starka sida. kortfattat: nu - Bruce Almighty. snart - frisk. så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0