-miniinlägg-

publicerat 2010-09-02 klockan 06:47:06

Baaajs. Hade glömt att jag hade körskola idag -.- Men det är ju bara att tuta och köra antar jag? Kul att köra klockan 7-8 då det är rusningstrafik! mums<3.. Jag är nog mer sjuk idag än vad jag varit på hela veckan. Och skabbig. orkar inte dusha klockan 5.40 för att hinna allt, så jag duschar när jag kommer hem istället. Raimo får ha överséende.
+ jag har fått grymt ont i ryggen på grund av mina nysningar som sker en gång var 20:e minut ! :| funderar nästan på att sjukskriva mig. Men jag tänker klara av denna vecka i alla fall. Vila ut mig i helgen, sen sjukskriva mig på måndag ifall jag verkligen inte blivit bättre.

Kommentarer
Postat av: c l a u d i a [MODE]

svar. du kan lämna din email så kontaktar jag dig angående ringen :)

Lägger undan en till dig!

2010-09-02 @ 11:35:46
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0