anywhere the wind blows doesn't really matter to me

publicerat 2010-09-17 klockan 19:23:07


japp! detta är mig en fredagskväll. Jag fick med mig lite allt möjligt ifrån Ica kvantum. Spenat, filodeg, smördeg, nötfärs är bara några få benämningar.  Vill även tillägga att jag var tvungen att cykla dit i växjöregn. Som ni kanske ser på vissa bilder blev jag en aning blöt längst ut på luvan och om hälarna (men det får ni inte se på bild) eftersom jag var klädd i regnställ. Jag brukar aldrig ta på mig regnbyxor. HATAR dem!  Men de höll mig faktiskt torra så ett litet + i kanten får de :)
Nu taggar jag slutauditionen i Idol! Staffan och Lykke har köpt naturgodis som jag tänker snylta av (6) och dessutom köpte pappa popcorn (♥) igår så jag klarar mig nog på matfronten. Förutom smasksmask så gjorde Staffan faktiskt en god gryta till middag! Han hade tänkt koka grytan på creme fraiche (vilket man inte kan) men jag hindrade honom och hittade en flaska vin i pappas spritskåp som jag tvingade på honom i stället. Smaskens !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0