came without a warning so i had to shoot him dead

publicerat 2010-09-03 klockan 20:37:44


Vinge-ringen kom idag, den blå för någon dag sen (igår eller förrgår) teen får ni se någon annan gång!

Är egentligen på världens sämsta humör, så jag ska inte skriva något deprimerande. Vet ni vad jag gjorde tidigare idag?? Anmälde mig till FRILUFTSLIV! En kurs/ett ämne i skolan. Förstör fredagseftermiddagen totalt, men jag bryr mig ärligt talat inte det minsta. Vi ska rida islandshästar, klättra på väggar, simma i overaller, och bäst av allt: Åka till Sälen i Januari!♥ Så jävla underbart! En timma i veckan där jag bara kan glömma resten av världen och umgåsa lite med kanske de bästa människorna från klassen! Sååå jädra sköj :D Det var väl det jag ville berätta.. Nu ska jag se färdigt på Rookie blue, innan jag ser på Star Wars. Har hela serien hemma just nu, så jag ska bara glo på det i ett halvt dygn. Lite mer än 12 timmar sträcker den sig. Förhoppningsvis så hinner jag bli frisk ganska snart så att jag orkar resa mig ur sängen. Annars tänker jag bli sängbunden hela helgen! Vi hörs helt enkelt när vi hörs! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0