cause you keep me coming back for more

publicerat 2010-09-05 klockan 11:50:04




frukost och kaffe ute i solskenet som balkongen hade att erbjuda. Totalt aldeles underbar. Inget annat än tystnad, och att låta solen värma upp min hud. Älskar solen :)
btw, kolla in hur mörkt mitt hår är på andra bilden! amazing. gillar't. Börjar känna mig lite friskare. Fast jag hostar upp slem, vilket är mindre trevligt. Vet inte varför jag jämt känner att jag vill dela med mig av alla snuskheter jag är med om om dagarna. men så är det. slemslemslem. Vet inte vad jag ska göra av dagarna. Funderar på att bara lägga mig i sängen igen. Fast jag vill ju samtidigt vara ute i solen. Kanske ska lägga mig i solskenet någon stans? Får se hur det blir helt enkelt. mors allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0