come on and get your kicks, cause you don't need the money

publicerat 2010-09-13 klockan 18:46:02


Mitt "nya" tangentbort från Packard Bell, som följde med då jag köpte min nuvarande dator. || Mitt gamla tangentbord som kom med min förra Acerdator. May you rest in peace.

Oj jösses vilken dag! Det var evigheter sen jag fick någonting gjort, och idag kom allt på en gång käns det som! Inte nog med att jag fått byta ut tangentbordet, utan vi hade tvätt dessutom, så jag passade på att städa mitt rum också.. Det gick ju sådär med tanke på att jag hatar att städa. Känns helt meningslöst lixsom! Det blir ju lika skitigt två dagar senare i vilket fall som. Hur mycket jag än tänker "denna gången ska jag hålla det rent i en vecka i alla fall". It just won't happen. Så fuckit. Jo, jag hann göra lite skolarbete också. Jag och Maja bestämde oss för att ta tag i vårat skol-liv och satte igång med samhällsarbetet! Först planerade vi några smarta frågor om energin och sjukvården, sen bad vi Ann komma på några bättre . Sen vandrade vi ner till stan. Den värsta halvtimmen av mitt liv. Jag överlät allt pratande till Maja så satt jag och antecknade istället. Jävligt svårt detdär att bry sig om saker man helt enkelt inte bryr sig om, så jag fick verkligen kämpa för att tankarna inte skulle vandra iväg till något mer intressant, som t.ex. om allt navel-ludd verkligen är blått och sånt.
Efter dessa hemskheter så fick jag äntligen se mitt efterlängtade True Bloodavsnitt! Ska inte avslöja något, men tänker bara säga att fy fan vilket bra avsnitt! Loving it <3 Det var nog allt jag hade att säga, folks. Borde nog sluta skriva dessa extremt långa inläggen. De tar ju upp gigantiska utrymmen av bloggen, och är relativt ointressant (daah, det handlar ju om mitt liiv) så jag måste bättra mig innan ni läsare överger mig ;) Nä nu jävflar ska jag ta och städa! Lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0