du står en dag vid ett vägskäl i ditt liv som ett vilset litet barn.

publicerat 2010-09-16 klockan 21:55:08


några killar/män jag tyckte om för tio år sen :) vissa står kvar än idag (;

Har ni tänkt på hur saker ändras med tiden?
Eller snarare på hur saker inte ändras med tiden, utan du.
Lyssna på en låt nu och den låter inte likadant för dig om tio år.
Se en bild nu och du ser en helt annan om tio år.
Helknäppt! Saker jag tyckte var så jäkla snyggt när jag var tio är inte i närheten av vad jag skulle ta på mig idag. Tankar, idéer.. Allting förändras. Det visar hur jävla sårbar man är som liten. Då någon i tv'n eller media säger att något är snyggt så håller man med utan den minsta protest. Skulle ens mamma säga det minsta lilla ord blev man förbannad och vägrade prata med henne. Eller så var det i alla fall för mig. När jag blir stor ska jag bli världens coolaste mamma. Inte som den mamma jag tyckte var cool för tio år sen (vilket var att se ut som Stiflers (ifrån American Pie) mamma fast jag skulle inte knulla en som är hälften så gammal) utan mer som typ mamman i Gilmore Girls eller någon annan självständig rolig tös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0