easy come, easy go. Little high, little low.

publicerat 2010-09-23 klockan 16:44:04

haha märkte att ni fick en ytterst mysig bild att dras med hela dagen. här får ni en aning trevligare.

gröna jeans - bikbok || jacka - haglövs || skor - skopunkten tror jag || väska - mammas från typ 70-talet

kolla! ser ut som att jag har kort hår! :) saknar det egentligen eftersom jag passar så bra i det, men jag ska spara tills studenten och framför allt balen. Då vill man ju ha långt vackers svall eller en fin uppsättning. Mycket svårare med kort hår ju. Skriver något intressant om dagen när jag kommer hem, det är jättebråttom att jag går ut med hunden just nu, så jag går en lång runda ut till huset där det bjuds på fetaostsallad♥

ps. HAHAHA. Jag har underbett på första bilden. how lovely! ser dessutom galet ut att jag måste använda båda händerna för att fotografera. Klumphänder.. jag skyller allt på dem. nä nu måste jag sticka! Ha det bra <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0