för en minut sen var du min

publicerat 2010-09-06 klockan 15:19:45



jag har varit kär i dessa skor sen min senaste resa till Malmö, har nästan inte kunnat släppa dem ur tankarna, förrän idag. Jag tror att jag kan släppa det. Antingen är det min avund som talar, eller så ser hennes fötter svullna ut i skorna. kolla på den stora bilden. Annars ser hon totalt fabolous och man känner att något dör inombords för att man så gärna vill ha skorna. Så titta på den stora bilden för fan. Bilder från IDAs blogg. här hittar du dit.

Kommentarer
Postat av: Beata

SV: Åh det låter riktigt finemang det där med leoskorna! =) Var dock en jäkla väntan innan dom droppar in i lådan =/



Men dessa blåa skorna var ju to die for!!

2010-09-07 @ 17:05:54
URL: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0