i can't explane it but i have to try

publicerat 2010-09-15 klockan 16:24:32


via Klingan

Ser på en ny favoritserie. Life unexpected heter den :) Därför jag inte skrivit något sen i morse :P just nu tvingas jag ut till huset. Mamma sa att hon skulle köpa mat på vägen så jag hoppas på något riktigt smarrigt!  Annars finns det nog inte så mycket att säga. Köpte inte någon kortlek eftersom högen av mynt glömdes kvar på skrivbordet. Jag blir så virrig när jag blir stressad :( Hann hjälpa min bror med Matematik A också. Jag har glömt en hel del konstigt nog, käns som att det var igår som jag höll på med den skiten. Förmodligen ändå rätt så bra för mig att repetera lite nu, innan Högskoleprovet som är om en månad tror jag.. Nä nu ska jag byta om. Vet inte vart mina cykelnyklar är, så jag måste vandra ut till huset. Bra med motion dock! får se om jag orkar skriva något senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0