I just got to tell you goodbye. Goodbye.

publicerat 2010-09-06 klockan 20:59:02



Jag levde bra i min ovisshet tills du kom och påminde mig. Du fick upp min förväntan, mina förhoppningar, bara för att se dem krossas mitt framför mina ögon igen. Jag pratar det faktum att True Blood inte kommer ut förräns om ännu en vecka. Jävla skit. Hade inte en tanke på att tb borde ha publicerats igår, och sen så påminde Maya mig om det, och nu lever jag i misär. Vad fan. På grund av att det är säsongsavslutning så kommer inte det sista avsnittet förrän nästa söndag. DÖDA MIG!? -right? Bröl. Bilden är från vintras. Jag gillar den fortfarande :) Nu ska jag sova. Ska vara vid körskolan klockan sju imorgon. SSJJUU. Kommer ju vara dödstrött!! Men sånt får man väl tåla helt enkelt. 7-14 ska skiten hålla på. Jag tänker bara.. Varför kunde man inte satt tiden 8-15? eller 9-16? Sju är faktiskt jääävligt tidigt om man frågar mig! Men som sagt. Måste sova. Borde ni också göra. Klockan är nio, det är läggdax! Sov så gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0