I'm a little drunk and i need you now

publicerat 2010-09-18 klockan 17:50:55



Jag gör nog egentligen inte så mycket om dagarna förutom att äta och se på tv? Fast jag har iofs övningskört lite med pappa.. Vi körde till Alvesta och köpte en himla massa godis! :) ..och chips. och pistagenötter. Men som sagt. TV. Hoppas inte att ni tröttnar på att läsa om allt kul som finns på tv-tablån. Eller den amerikanska tv-tablån i alla fall ^^ Denna serie heter Hellcats. Den handlar om en tjej som riskerar att bli av med sitt stipendium om hon inte går med i cheerleading (stavning?) laget. Hon passar inte in, men kommer mirakulöst med i laget (fråga mig inte vart hon lärde sig göra bakåtvolter, hon bara kunde det lixom). Det bästa med serien är ändå Ashly Tisdale! Hon är så himla positiv!! Supersöt liten tös till skillnad från hennes roll i HSM. Detta är inte en serie för er som gillar komplicerade berättelser om det verkliga, tuffa livet, utan mer för er som är som mig och gillar chickflicks ;) länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0