it makes me feel so fine, it helps to release the mind

publicerat 2010-09-14 klockan 15:08:38


extremt ful bild- JA.

Skön dag. Om man bortser från att jag i stort ett fick IG i en 100p kurs, men men, sånt är väl livet antar jag. Bara för att jag drack lite bakterier. Eftersom vi slutade en halvtimma tidigare så passade jag på att titta på nya avsnittet av 90210, och det verkar bli en jäkligt fartfylld säsong :)
Och nej, jag hade självklart inte på mig kläderna som hängde på förra bilden. Varför? Vem veet. Det blir lixom aldrig som jag planerar. Hittade en fin tröja som egentligen tillhörde pappa. Passade bättre på mig.. Men nu har jag gjort i ordning en kycklingsallad och ska ta mig ut till huset stax. Om min bror inte kommer hem snart så får jag väl ta och gå ut dit själv med Salsan. Håller på att skrapa bort färgen från dörrarna till mitt rum. Jag har gjort roligare saker i mitt liv, men ska det bli fint så får man ju börjar någon stans! Vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0