my life would suck without you here.

publicerat 2010-09-16 klockan 17:23:09


Mmm! Jag bakar pizza! Två minuter till, sen så åker vi ut med pizzorna till huset.. Vad jag ska göra där har jag ingen aning om men pizza är ju gott så jag följer väl med. Ikväll kommer Lykke tillbaka (vet inte om jag ens nämnde att hon åkte?) men det är skönt att äntligen få någon som aktivt tittar på Idol med mig :) och med aktivt så menar jag motsatsen till vad Staffan gör, vilket är att sitta med laptopen och spelar spel på typ hamsterpaj eller så (han är 22 år!!) och sen får jag säga till honom om något intressant händer.

Samtal mellan mig (L) och min bror (S) för sådär 30 sekunder sen
(tystnad)
S "ska vi åka då!?"
L "men maten är ju inte färdig.."
S "varför säger du det då? Du kan ju inte gå runt och påstå att maten är färdig om den inte är det"
L "jag har inte sagt något"
S "vad sa du?"
L "TÖNT"
S "Får man ta lite fanta eller då?"
L "Det är inte min fanta. Men jag tog lite innan så jag antar att det är okej att du också gör det.."
"Du kan ju inte gå runt och bjuda andra på fanta som inte är din! Det är ju helt obegripligt!" säger han, tar fantan och går ner till bilen.

antar att jag också borde vandra ner.. Vi hörs senare kanske. Hoppas på att en liten tös vid namn Lucia får vara med på tv ikväll :) När jag var liten var jag alltid så avundsjuk på henne, hon kan ha den vackraste rösten i Malmö. HOPPAS!! Så håll ögonen öppna för Lucia Pinera Karlsson ;) kisss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0