my loneliness ain't killing me no more

publicerat 2010-09-29 klockan 18:01:57


via klingan

Hur vacker hon än må vara så har Elin Kling jättefula fötter. Jag var bara tvungen att säga detta då hon igår lade ut en bild på hennes fötter (i dedär skorna) då min vomeringreflex nästan satte igång. Långa krokiga tår, och i just dessa skorna så verkar de få göra lite som de själva vill och flyr all världens väg. Jag själv en aning fula fötter. Stort mellanrum mellan stortån och nästa tå, samt nästintill siamesiska tvillingtår. Pinsamt. Men Klingans tår tar nog mina ankfötter med hästlängder!! Skönt att ha en blogg där man kan skriva av sina innersta känslor :) peace

Kommentarer
Postat av: Kalle

Nej! Hon har ju sexiga fötter, du har inte förstått att se och uppskatta hela fötterna utan stirrar dig blind på detaljer, fast även hennes tår är ganska fina. 99% av kvinnliga kändisars fötter är betydligt fulare...anser jag...

2012-01-02 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0