så dum som jag är kan jag inte förstå hur jag ska bära mig åt, för allt blir fel

publicerat 2010-09-01 klockan 09:49:12


vill inte ta en bild på lilla skabblisa så det fick bli världens godaste dryck istället :))

Har fortfarande inte hämtat ut mina skor från Handlarn, så jag SKA göra det nu. Men måste dricka upp mitt kaffe först ! Sen jääävlar!! Okej, kanske inte jävlar, för jag har blivit förskyld och orkar inte direkt utstråla en massa power just nu. Halsonten gick över efter 5 koppar honungste med mentolsmak. Nu är mina största problem inget annat än enorma nysattacker och två liter näs-sekret som vill ta sig ut.. samtidigt ...

För mina kära klasskompisar: Jag har en glad nyhet åt er!!!
hoppas ni blir glada.. det är inte mycket, men guld värt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0