So just pull the trigger.

publicerat 2010-09-13 klockan 22:25:02



Där en serie slutar börjar nästa! True Blood må vara slut, men jag får min veckliga (är det ens ett ord? tänkte dagliga..) dos av vampyrer :) The Vampire Diaries har äntligen börjat igen. Den är inte lika bra som TB men den får helt enkelt duga! 90210 ska också börja snart, om inte idag(?), så jag ser fram emot en fullspäckad tv-höst :D
Jag glömde att säga att förutom allt som jag gjorde i det förra intressanta inlägget, så har jag beställt min studentmössa idag också! Vi fick pröva rätt storlek och kläder ifall man ville ha det. Jag vet inte hur, men jag beställde hem två mjukisbyxor och en tröja! Jag är galen...

btw. JAG BLIR GALEN PÅ TANGENTBORDET!! den har ingen "spola-framåt-knapp" och det är nog den "tangent" jagtrycker på mest. detta funkar ju helt enkelt inte. Får fråga ifall pappa kan gå med på att byta med mig. Han har en perfekt framåtspolarknapp och använder den inte ens. Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0