start spreading the news, i'm leaving today

publicerat 2010-09-25 klockan 22:05:47


lördagsmys med stort L. L för Lovely, L för lagom, L för Lisa. kom inte på något bättre och fantasin är borta. Funderar på att se transformers hela natten. Jag lär ju somna inom en halvtimma för att jag är så dötrött, men det är ju värt ett försök? :) Transformers 3 kommer ju ut nästa sommar, så man måste ju tagga lite ! hehe Men mitt internet c-parr SÖNDER så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Detta inlägg gick i stort sett ut på att jag inte skulle skrämma iväg alla som tittade in i denna söta lilla blogg och som blev livrädd för bilden under. hihi
och B&J är ju gott. FN är inte den godaste, inte den äckligaste jag ätit. betyg OK. ett stort minus är ju bristen på choklad.



annagrreta ritade djur i paint, och jag ville vara lika cool som hon så jag ritade av det lila jävlelskapet som piper utanför fönstret. Fula äckliga och fula är dem! usshh
klicka på miniatyren för att förstora den lite grann. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0