take me to the magic of a moment

publicerat 2010-09-20 klockan 18:18:27



åååh! Jag är så JÄVLA taggad!! På tisdag nästa vecka är det dax för årets första studentfest♥ Temat är inget mindre än PIRAT! arrrwgh ;) Jag taggar//skaffar inspiration och tittar på pirates of the Caribbean, ettan tvåan och trean :) Hinner nog inte med fler än ettan och kanske tvåan idag. Måste verkligen städa nu också. Typiskt! Läs under så kanske ni förstår.

OH HERRE GUD. vet ni vad som precis hände!?!??!??!? Jag sitter, i den extremt lyhörda lägenhet jag bor i, och sjunger högt och spelar piano. DÅ! ringer det på dörren. Åh f u c k tänker jag, nu är det någon granne som fått nog och tänker be mig hålla käften. Jag öppnar, och där ute står en totalt främmande tjej som jag aldrig nånsin sett förut, dvs. hon kan omöjligt vara min granne. "äntligen får man se ägaren till den fina rösten" är det första som lämnar hennes läppar. Jag har inte blivit så generad på flera år. Fan vad jag rodnade!!
Hon var där för att se på min städutrustning. Varför vet jag inte. Trevlig var hon i alla fall :P När hon fick reda på att mamma och pappa inte var hemma så sa hon att hon fick återkomma lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0