the wind of change blows straight into the face of time

publicerat 2010-09-05 klockan 12:41:11


the Scorpions - Wind Of Change

vet inte om jag publicerat denna låt innan, men det gör fan inget om jag har det. Fy fan vad bra den är. Det är min höstlåt. Den kommer fram varje höst, och har gjort det de senaste tre åren. Det var Staffan som först spelade upp den. Jag tror det var i åttan/nian eftersom jag fortfarande var tillsammans med Kalle då :P När jag inte kunde somna i ettan så låg jag och lyssnade på denna om och om igen, tills jag somnade, så jag måste ha ha hört den minst tusen gånger och har fortfarande inte tröttnat. Det måste ju innebära något? Världens bästa låt kanske? Fast enligt mig så finns det sådär tusen låtar som är världens bästa hehe. Men se till att lyssna på denna nu. Annars då jävlar! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0