Varje hårstrå på ditt huvud har jag räknat.

publicerat 2010-09-23 klockan 22:29:14


tankar om morgondagen. Lisa by Lisa.

jag är jättetrött. Ritade en bild av mig själv till mig själv för att jag inte skulle glömma bort en tanke.. Men jag hinner säkert andra mig hundra gånger innan jag bestämt mig. Nu mumlar jag på som jag alltid gör när jag är såhär lite småtrött :P ligger till och med i sängen ^^ tränade lite grann. Att träna insidan av låren är tydligen inte så lätt som det kanske låter! Jag får visa er hur man gör en vacker dag då jag inte håller på att somna ;) ska upp 6.30 imorn så att jag hinner duscha. Så God Natt!<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

fint :)

2010-09-23 @ 22:44:26
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0