VARNING!! till er känsliga läsare, rätt så äcklig bild.

publicerat 2010-09-25 klockan 17:02:55


aningen blå, aningen svullen, aningen sårig. fan med. men sånt är livet. man kan inte alltid vara nykter. Men jag har lärt mig! Är jag berusad och har trillat en gång tidigare så ska jag inte ge mig upp på cykeln igen! Är bara glad att är armbågen och inte mitt huvud som ser ut sådär. Men duktig som jag var så ställde jag i alla fall i cykeln i cykelkällaren, vilket jag aldrig brukar göra, och det kommer jag inte ens ihåg! Efter smäll #2 så kommer jag ihåg två saker: att jag kollade i frysen så att ingen hade tagit ben&jerryglassen som mamma köpte igår, och det andra var att jag funderade över om jag skulle tvätta bort sminket eller inte. Tillbaka till framtiden: jag är bakis. ingen huvudvärk eller så, men jag är trött efter att bara sovit typ 5 timmar i natt och jag vaknade av att mina öron skriker. Dageneftertinnitus. Har gått på stan och letat efter en jacka till min syster, stått i kö på mcD i en halvtimma för att få en mcChicken jr och chilitops. Måste erkänna att MAX chilicheese är grymt mycket godare! Sen har jag hjälpt till ute vid huset. Skrapat av skabbfärgen på mina dörrar och handlat mat. Passade på att köpa nytt nescafe eftersom pappa betalade (6) Blev en annan sort än sist, men man får ju prova sig fram tills man hittar rätt! Sist var det "red cup", nu blev det "lyx - mellanrost" ska bli mycket intressant att jämföra. Jösses vad jag pratar skit nu. Ska strax ut till huset igen och grilla kyckling :) tuttiluu

Kommentarer
Postat av: maja

De har en hel uppsjö av olika mer och mindre vackra skall. Hahaha.

2010-09-25 @ 21:55:56
URL: http://annagrreta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0