you take away the biggest part of me

publicerat 2010-09-04 klockan 20:36:19


räddaren i nöden. Jag SKA bli frisk tills måndag!


Nysningarna har övergått till hosta, vilket är skönt eftersom det inte sprutar ut 10 liter saliv/snor varje gång.. Har lite mer än fyra timmar kvar av Starwarsfilmerna. De som gjordes på 70-talet är så jädra bra gjorda för sin tid! Helt förstummad! Och jag måste säga att Yoda var mycket sötare i de första filmerna :) Men jag förstår fortfarande inte varför man gjorde filmerna i helt omvänd ordning. Nu har jag vänt rätt på det hela, och faktiskt fattat att Anakin Skywalker blir Darth Vader. Innan så trodde jag att Anakin blev Luke Skywalker, och var lixom helt lost. Men jag tog mig ut ur dimman nu kan man säga :D Ska se färdigt på detta nu! Lär bli klar om sex koppar thé, eller strax efter tolvtiden. So long sackers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0