i love you like a flower loves the spring

publicerat 2011-04-08 klockan 11:02:05

Bild från i somras/höstas
Inte nog med att jag är megaförskyld och rädd att jag inte ska kunna visa min röst fullt ut imorn (eftersom jag ska till Idol, för er som jag inte sagt det till..), inte nog med att jag är hemma idag för att jag inte orkade gå till skolan, men måste plugga hemifrån och städa lägenheten eftersom farmor och farfar kommer ikväll. Inte nog med detta så tittade jag på American Idol precis, och så åkte Pia ut. Pia Toscano som jag har hejat på från första början. Hon som hade den bästa rösten av alla tjejerna i idol. Men nej, henne skiter amerikanarna att rösta på. Vad tänkte de med!? Jag kan inte rösta från Sverige, men om jag hade fått göra det så hade hon och Casey fått alla mina röster. De är magiska. Och så händer dethär. Min dag kunde inte varit sämre.

Kommentarer
Postat av: alicia

Fin blogg ! <3

2011-04-11 @ 19:53:03
URL: http://aliciadala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0