give them a sence of pride to make it easier

publicerat 2011-04-09 klockan 19:45:37






1. Köa. 2. Hitta skön tös att köa med. 3. Gå på audition. 4. Vandra tillbaka till centralen. 5. Tröstät.

Jag dör. seriöst. jag har legat och hostat hela dagen. Igår kom Maya över en stund. Vi drack te och somnade i min säng. Sen gick hon hem och jag somnade igen vid typ elva. Tidigare hade jag typ sovit tre timmar på tågresan hem. Idag vaknade jag vid halv ett. Facebookade lite, satte på Gudfadern och gluttade lite på det innan jag jag somnade igen och vaknade klockan 16. Grymt skönt att sova eftersom jag inte hostar då. Förstår inte att jag kan sova såhär mycket. Jag måste fan vara sjuk på riktigt, brukar inte ens kunna sova när jag är megamega sjuk. :S
Idolauditionen var en upplevelse ...som gick åt helvete :P Synd att jag var tvungen att bli förkyld just nu.   Menmen, det kommer väl fler chanser i livet. Dock hörde jag rykten om att nästa år är sista året för idol... Nu sitter jag och smaskar te och väntar på att jag ska bli trött nog att somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0