Listan / dag 21.

publicerat 2011-04-11 klockan 18:54:07

Dag 21 – Mina dåliga sidor




Jag har inget sjävdiciplin. alls.
Jag kan sällan motstå godis.
Jag är ärlig. ibland för ärlig.
Jag flyr konflikter till varje pris.
Jag underskattar mina verkliga vänner.
Jag har äckliga vanor, som att fisa när vi i familjen har mysigt framför Så ska det låta på fredagarna
Jag är en egotrippad jävel som vill stå i rampljuset. men om det var något jag lärde mig i idol-kön så var det att det finns tydligendem dem som är värre!
Jag är godis/sockerberoende. Däremot har jag inte druckit kaffe på flera dagar!!! ...dock dubbel konsumtion av te hihihihi
Jag tappar lätt fokus under dötråkiga samtal, och börjar ofta dagdrömma istället.
Jag tror att jag är bättre än vad jag egentligen är
Jag tror att andra är snällare än vad de egentligen är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0