Listan / dag 24.

publicerat 2011-04-14 klockan 23:03:38

för att han ser så liten och ledsen ut. :-*

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Allt. För mig är varje dag en pms-dag, fast inte på det dåliga sättet. Jag har inte humörsvängningar eller så, utan jag bara börjar gråta väldigt lätt. Dock inte som Hilda som gråter när hon har roligt, utan jag skrattar när något blir otroligt sorgligt, eller otroligt lyckligt. Det kan vara typ något vilset litet pyre som äntligen hittar hem. Eller när en väldigt djup, ärlig kärlek tar slut för att någon dör osv. Tårkalas. Det bara sprutar ut. Och jag gillar det. Ibland kan jag säga till mig själv att inte gråta, men för det mesta tycker jag det är skönt att få ut lite känslor. Lätta på trycket så att säga. Dock gråter jag sällan pga. fysisk smärta. Fast det var ju en stund sen jag kände något sådant. skönt. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack:) jag har satt i dom själv med Kerstin vax! Och jag köpte dom hos stareyes.se

2011-04-15 @ 13:25:41
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men å så söt hund!



hoppas du har en skön fredag!



/anna

nystartad webshop

www.avanna.se

2011-04-15 @ 14:54:05
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Nadine

bilden är ju bara för kunglig!

2011-04-17 @ 21:56:16
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0