Från och med då, från och med du

publicerat 2011-08-15 klockan 20:14:46

Allt förändrades på en gång. Inom loppet av ett dygn gick jag från arbetslös till att vara receptionist, från att bo i Växjö till att bo i Malmö. Och jag hade inte kunnat be om ett bättre jobb! Möta människor, ta hand om sjuka djur och klappa världssöta valpar. Det kom in en idag och jag trodde jag skulle dö, så jag klappade den lite, och så gnagde den lite i min hand innan den fortsatte vara lika söt som bara valpar kan vara. Och hur gött är inte livet när man får betalt för att gå ut med en cockel spaniel? ^^ Nej, jag älskar mitt liv just nu <3 fast jag är megatrött så jag ska ta och lägga mig nu :) måste packa om mina kläder imorn då jag ska flytta hem till farmor och farfar :) god natt älskade läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0