don't you forget about me

publicerat 2011-02-07 klockan 18:45:49


byxor - bikbok || linne - gina tricot

(förlåt för den hemska posen)



Åhh vad trött jag är! Jag tor inte att jag har sovit på hela natten.. Men jag är inte säker, för det verkar konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är ifall jag inte sovit. Jag låg och hade ångest över mitt liv, och vad jag ska göra av resten av det. Och jag kunde inte somna, så ni kan ju förstå min förvåning när det känns som att jag legat och tänkt i två timmar, så kommer mamma och pappa och "väcker" mig (fast jag var ju redan vaken, och det hade gått sådär 9 timmar istället för två..). Ytterst underligt. Nu är jag i alla fall übertrött.
Skoldagen var skönare än vanliga måndagar, vet inte riktigt varför.. Dzan som fyllde år (grattis) var gladare än vanligt, Frida var mer vilsen än vanligt och kunde inte räkna 3-5 -.- Förövrigt var dagen fylld om prat om sex, kärlek och livet. När skolan slutat vandrade jag runt på stan i några timmar. Hittade en transparent topp på monki, några ringar, koppar och ett hårband på indiska, en t-shirt och handväska på bikbok. Och jag som egentligen letade efter byxor. Aja, man får ta det man hittar. Bilder kanske kommer någon gång :))
Sen måste jag klaga lite också: Varje år när jag är hos tandläkaren lägger det på en plast på en kindtand. Varför vet jag inte, men jag har inte varit hos tandläkarn i år och fått den jävla plasten, så nu ilar det som in i helvete, jag kan inte äta eller dricka något, inte tugga på den sidan. Känns stabilt. Ska köpa dendär tandkrämen sensodyn eller vad den nu heter och se om det hjälper. Sen kanske jag måste beställa tid hos läkaren också ... ¨/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0