dream until your dreams come true

publicerat 2011-02-18 klockan 13:52:12



Tittat lite för mycket på American Idol på sistone. Inatt drömde jag att jag låg och hånglade med Steven Tyler, vilket inte smakade så gott. När han ville ha mer än hångel sa jag nej och han fick gå hem.. Mamma och pappa diggade inte riktigt mitt och Stevens förhållande. Sen pratade jag om hur äckligt kaffet hade varit, och fick till svar att det var pappas nyttiga kaffe. Och så tittade jag på förpackningen som såg ut som Arvid Nordquist mellanrost, men var något helt annat. Helknäpp dröm alltså.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe oj lite komiskt!

2011-02-18 @ 19:33:34
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0