Dynamite with a laser beam, guaranteed to blow your mind. Anytime.

publicerat 2011-02-10 klockan 16:04:28



Döskön dag. (om man bortser från hur trött jag är iaf!)
Hade religion för första gången i år, då läraren hade världens sämsta penna så jag såg inte ett skit. Kanske borde börja använda glasögonen på lektionen? ...kanske. Så jag skrev av Hilda istället, vilket hon fick stå ut med eftersom hon tappat kaffe på mitt linne som hon fick låna för ett halvår sen. Det roliga var att hon fick låna mitt linne eftersom hon hade spillt kaffe på sitt.... -.- ♥
Resten av dagen har gått åt att skriva CV eftersom pappa börjar få panik över att jag inte skickat iväg något än. Lite jag också faktiskt. Men nu är det gjort, så pappa och jag ska gå igenom eventuella ändringar ikväll så att jag kan skicka ut det snart :) *vuxenpoäng*
Jag råkade lixom skolka de andra lektionerna eftersom Tanja ska fixa faktan till vårt grupparbete, och så behöver jag inte få mer än G på Matte E kursen så jag kör på varannan lektion där :)
Nu ska jag skriva om abort, grymt skoj ska det bli!
*ironi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0