I'll never love again, I'll never wright a song, won't even sing along.

publicerat 2011-02-28 klockan 20:36:02

dagen i bilder.
1. Min frukost/lunch.
2. Min frisyr/försök till frisyr

Trodde att vi inte hade någon samling på någon lektion idag. Vilket vi hade. Vilket ledde till att jag skolkade en lektion.
BRA LISA
Annars har det inte hänt ett piss idag. Mamma och pappa sätter upp diskhon i köket. Jag är duktig och håller mig undan.
Fast jag hjälpte till lite innan jag stack där ifrån. Man får inte glömma att jag faktiskt lagar mat till dem. Idag blev det soppa.
Förövrigt sitter jag vid pianot och låtsas sjunga. Går relativt bra 8-)
Nä, nu ska jag göra mig en kopp té. Har gått och blivit en téälskare. Dricker jämt skiten. Men jag älskar det♥


ps. översta bilden är kall risgrynsgröt med spritmarinerade bär och nötter och lite socker. MUMS

Kommentarer
Postat av: CJ

Så fint med flätor!

2011-03-15 @ 14:06:46
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0