I'm not sure if this is healthy, or is it a sickness? Cuz I feel like I'm losing my mind.

publicerat 2011-02-16 klockan 21:05:25

Började dagen klockan elva med ett samtal från pappa som undrade om jag ville ha lunch. Jadå, det ville jag ju, så vi möttes utanför Hemma hos oss där det serverades revbenspjäll med honungsmarinad och rostade mandlar. Det var det enda jag såg på menyn, så för andra gången i rad åt jag revben, men vad fan gör det? SÅ JÄVLA GOTT!! Och för er som ännu inte besökt Hemma hos oss råder jag er skarpt att göra det. Grymt mysigt ställe, riktigt hemtrevligt :-*
Sen kom jag hem och skrev lite på min jävla abortuppsats som aldrig tar slut. Efter det bakade jag spenatpizzor som garnerades med parmaskinka, ruccola och parmesanost ♥
Blev grymt uppskattat av två hungriga föräldrar ska ni veta ;)


Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!

Du gjorde mig hungrig nu..!! :)



Vad kul att du är med! Lycka till sötnos!:)

Natti natti<3

2011-02-16 @ 22:16:33
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0