We say goodbye in the pouring rain and I never seem to find the right words to say.

publicerat 2011-02-04 klockan 14:11:45


Efter Hildas dråp av min favoritring kände jag ett enormt behov av införskaffande av en ny favorit och fann tre potentiella hos asos.
Den silvriga var dock så ful att den inte fick vara med på bilden, och favoriten av dessa två måste jag ändå säga att den till höger blir :)

Nu ska jag vandra ner till stan och se om jag kan hitta ett par jeans. Jag hatar att mina feta lår gör att mina byxor slits extra mycket.
Sista byxorna som gick sönder hade spruckit i baken efter för aggressivt dansande. Hur pinsamt är inte det på en skala? :(

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

gah, älskart!

2011-02-06 @ 11:36:52
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0