det gör mig passionerad det gör mig fylld av lust

publicerat 2011-01-16 klockan 15:55:51



mitt motto: Trillar man inte, utvecklas man inte.

Och OM jag har utvecklats! Fy fan vad grym jag har blivit. I måndags plogade jag mig ner för backarna. Idag tvingade Staffan på mig ett par lite längre skidor, så från tio till tre har jag varit ute och tränat på att köra baklänges och att svänga åt båda hållen på ett ben. Efter en hel dags träning och ett antal vurpor i backen så har jag fan lärt mig! Inte går det fort att göra något utav det, men det går, och fy faaaaaaan vad roligt det är!!! Stefan O. säger att jag ska lära mig snurra på skidorna nu. Vet inte hur fan det ska gå, men han får väl skicka ut Stefan L. och lära mig :)
Ser så grymt mycket fram emot Sälenresan nu! Får bara se till att jag inte bryter något ben eller så....hehh.
Undrar hur duktiga de andra är. Jag bävar för längdturen. Fan vad jag inte vill ut, jag har märkt hur otroligt dålig kondition jag har efter att ha gått upp för backen mellan parkeringen och restaurangen. Det är ju pinsamt att jag flåsar som jag gör. :( Men jag ska upp hit till påsk igen, och då ska jag fan ha tränat som in i helvete, och ha tillräckligt med benmuskler att jag kan hoppa med skidorna 180 grader, vilket jag är för svag för att göra nu. Det var grymt pinsamt när Stefan L sa att jag skulle göra det och jag lyckades hoppa sådär...10 grader.. max... Men det ska det bli ändring på!! Nu ska jag ta och sova en stund, är så enormt jävla trött så det finns inte ^^ MWAH♥

Kommentarer
Postat av: Mia

That's the spirit, Lisa!!



Ut i backen och kämpa på ;)



Annars, hur är läget?

xoxo

Mia

2011-01-20 @ 01:49:48
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0