turn away from it all like a blind man. sat on a fence but it don't work

publicerat 2011-01-29 klockan 17:11:39




två relativt misslyckade självutlösta foton som ändå blev bra på något höger.
Eller inte. Men det är någon annans åsikt :)

Vandrade ner på stan och köpte mig ett par utsvängda byxor med hög midja. Totally amazing. Älskar dem. Att de kostade 50 kronor var som pricken över i:et. Jag hittar alltid så himla fina saker på Bikbok, särskilt när de har rea. Loving it and living da dreeam♥ Den korta tishan köptes på Monki för 40 kr, vilket inte var fy skam det heller! Ni får se bättre bilder under premiären för dem.. Lär hända nu under veckan eller så :) tills dess får ni helt enkelt vänta. Nu ska jag ut i köket och göra kycklingsallad och sen cykla bort till huset och smaska i mig den tillsammans med familjen. läjter

Kommentarer
Postat av: Jo´sign

Såg din kommentar i en blogg om massa ringar. Tänkte bara tipsa om att det finns mycket ringar och massa annat här: www.josign.se =)

Hett tips: om du går in via min blogg och klickar på facebook ikonen - gillar Jo´sign på facebook så har du 50kr att handla för!

Kram Jo´sign

2011-01-29 @ 20:28:04
URL: http://josign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0